Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Általános SzerződésiFeltételek

Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) meghatározzák a ONE MORE PLUS Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által www.pippifashion.hu domain név alatt üzemeltetett webáruház felhasználási és vásárlási feltételeit, továbbá minden olyan követelményt, ami ezeket szabályozza.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (https://www.pippifashion.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

Az ÁSZF áttekintése és ismerete az Ön érdekeit szolgálja, ezért kérjük, hogy a webáruház használata előtt mindenképpen szánjon rá időt. Csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben az ÁSZF minden pontjával egyet ért!

 

  1. A Szolgáltató adatai

Név: ONE MORE PLUS Kft.

Cím: 1118 Budapest, Pannonhalmi út 47

Telefonszám: +362093440000

Ügyfélszolgálati telefonszám: +36 209331111

Ügyfélszolgálati idő: 9:00-17:00

Weboldal: www.pippifashion.hu

E-mail: info@pippifashion.hu

Cégjegyzékszám: 01 09 286884

Adószám: 25746060-2-43

Kibocsátó cégbíróság: Pest-megyei cégbíróság

 

Képviseletre jogosult(ak): Fülöp Zsolt

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank

Bankszámlaszám: 11711065-21247868

 

  1. Igénybe vehető termékek köre

A www.pippifashion.hu weboldal divatos női és gyermekruházat értékesítésével foglalkozik. A webáruház felületén lehetőség van rendelés leadására, mind regisztrációval, mind regisztráció nélkül. A termékeknél megjelenített ár darabonként értendő és tartalmazza a 27%-os Általános Forgalmi Adót, a szállítási költséget azonban nem.

A szállítási költség külön kerül feltüntetésre a rendelés során, ami utána megjelenik az elektronikus számlán és automatikusan hozzáadódik a rendelés végösszegéhez is. A rendelés átvételére a webáruházban feltüntetett átvételi módokon van lehetőség.

A webáruház használatáért díj nem kerül felszámolásra, minden felhasználó ingyenesen veheti igénybe. A termékekről készült fotók színben, árnyalatban valamelyest eltérhetnek a valóságtól, mivel a fényképezőgépek és a különböző monitorok változtathatnak azon.

 

  1. A rendelés menete

3.1 A termék kosárba tétele

A termékeket a webáruház termékoldalán kell kiválasztania a Felhasználónak. Ezen a felületen állítható be a szükséges szín, illetve a méret is. A Szolgáltató leírás formájában ad részletes tájékoztatást a megjelenített termékekről. Vásárlási szándék esetén a „kosár” ikonra kattintás után lehet folytatni a weboldalon való böngészést, vagy véglegesíteni a rendelést a jobb felső sarokban elhelyezett kosár ikonra kattintva.

Az „Előrendelés” ikont választva a Felhasználó elfogadja, hogy a szállítási idő hosszabb lesz a webáruházban feltüntetett általános szállítási időnél, illetve előre kifizeti a rendelés összegét.

A „Kívánságlistára teszem” gomb használata vásárlást nem jelent, a Felhasználó mindössze összegyűjtheti vele felhasználói fiókjában a kívánt termékeket.

A Felhasználónak lehetősége van az oldalon ár, szín, illetve méret szerinti szűrésre is.

 

3.2 A kosár tartalma

A jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva érhető el a kosár tartalma. Itt módosítható a rendelendő mennyiség, törölhető a kosár tartalma, vagy megadható bármilyen kedvezményt jelentő kuponkód.

 

3.3 Szállítási adatok megadása

A rendelésnek ebben a szakaszában szükséges megadni a szállítási címet, az átvevő nevét, a szállítási, illetve a fizetési módot.

 

3.4 Adatbeviteli hibák javítása

Az adatbeviteli hibákat a „Vissza” gomb használata után lehetséges javítani. Ez minden megadott szállítási, illetve fizetési adatra érvényes.

 

3.5 Rendelés elküldése

A rendelés elküldéséhez feltétlenül szükséges az ÁSZF elfogadás. Ez után a Felhasználónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

3.6 Visszaigazolás

A rendelés sikeres leadását követően a Szolgáltató az előzetesen megadott címre e-mailben küld egy visszaigazoló üzenetet, ami tartalmazza a rendelés összes adatát.

 

  1. A megrendelés visszaigazolása

A rendelés elküldése és annak beérkezése után, legfeljebb 48 órán belül a Szolgáltató visszaigazoló e-mailt küld a Felhasználóknak a távollévők között megkötött szerződés alapján. A szerződés maga így válik érvényessé. Amennyiben ez az e-mail nem érkezik meg a Felhasználó által megadott fiókba, úgy a Felhasználó mentesül a megrendelt tételek megvásárlásának kötelezettsége alól.

A visszaigazoló e-mailben szerepelnie kell a megrendelő nevének, a számlázási/szállítási címnek, a megrendelés összegének, valamint a szállítási, illetve fizetési módnak.

A visszaigazoló e-mail nem jelenti automatikusan a rendelés elfogadását.

Felhívjuk figyelmét, hogy előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mail a spam mappába kerül!

 

  1. A leadott rendelés feldolgozása

Megrendelés leadására a Felhasználó minden nap 0-24 óráig jogosult. A Szolgáltató ezt munkanapokon, 9-17 óráig dolgozza fel, a feldolgozási időn túl, vagy a hétvégén/munkaszüneti napokon leadott rendeléseket a következő munkanapon dolgozza fel.

A rendelésekről az előző pontban említett módon visszaigazoló e-mail küld a Felhasználónak.

 

  1. Szállítás

6.1 Szállítási módok

A Szolgáltató vállalja, hogy a megrendelt termékeket kiszállítás útján, vagy személyes átvétellel juttatja el a Felhasználóhoz. Személyes átvételre lehetőség a következő címen van, hétfőtől szombatig 10-19 óra, vasárnap 10-14 óra között:

2040 Budaörs, Gervay Mihály utca 2, Pippi 1019. sz üzlet, Fashion Trend Center.

A Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló kiszállító és futár cég

Név: MPL (Magyar Posta Logisztika)

Cím: 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.

Tel.: (+36 1) 333 7777

E-mail: ugyfelszolgalat@posta.hu

 

6.2 Szállítási költségek

A Szolgáltató 15 000 Ft feletti rendelési összegnél nem számol fel szállítási költséget. 15 000 Ft alatti rendelési érték esetében a szállítási költség 1490 Ft. A Felhasználót terhelő szállítási költség mértékéről a Szolgáltató minden esetben, még a rendelés leadása előtt, a „Szállítási mód” kiválasztása alatt tájékoztatást nyújt.

Amennyiben a Felhasználó az utánvéttel történő fizetési módot választja, úgy az 300 Ft többletköltséget jelent.

Az árak tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót (ÁFA) és Magyarország területén érvényesek.

Egyéb költség nem terheli a Felhasználót!

 

6.3 Szállítási határidők

A szállítási határidő függ a rendelés leadásának időpontjától. A Szolgáltató a rendelés feldolgozását legkésőbb a leadást követő első munkanapon elkezdi és legkésőbb a rendelés elkészültét követő első munkanapon kezdeményezi a kiszállítást a szállítóval.

A szállító a megrendelő címének földrajzi helyzetét figyelembe véve határozza meg a szállítási időt, ezért ez változó lehet, azonban általánosságban 1-2 munkanapon belül elvégzi a kiszállítást.

A Szolgáltató konkrét időpontra (óra, perc) történő szállítást nem tud vállalni!

 

  1. Fizetési feltételek

 

A leadott rendelés vételárát online bankkártyás fizetéssel, banki átutalással, illetve utánvéttel lehetséges kiegyenlíteni.

Online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay rendszerén keresztül történik. Banki átutalás esetében a Felhasználó vállalja, hogy a rendelést 4 munkanapon belül teljesíti a visszaigazoló e-mailben küldött bankszámlaszámra történő utalással. A Szolgáltató a vételár bankszámláján történő jóváírása után teljesíti a rendelést és kezdeményezi a kiszállítását.

Utánvéttel történő fizetés esetén 300 Ft többletköltség kerül felszámolásra.

 

  1. Számlázás

A Szolgáltató a Clear Admin rendszerének használatával papír alapú számlát állít ki a rendelt termékekről, amit a rendelés kiszállításakor juttat el a Felhasználónak.

Az áru tulajdonjoga a számla kiegyenlítése után száll át a Felhasználóra, addig a Szolgáltatót illeti.

 

  1. Elállási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének alapján a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló (45/2014. II.26) kormányrendelet szabályozása értelmében a Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Ezt abban az esetben jogosult megtenni, ha a kézhez vételtől számított 14 munkanapon belül visszaküldi a terméket a Szolgáltatónak a kitöltött és aláírt Elállási Nyilatkozattal együtt.

A Felhasználót kizárólag a termék visszajuttatásának a költsége terheli, az eredeti kiszállítás díja nem hárítható rá.

Nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülés/anyagi kár megtérítését joga van követleni a Szolgáltatónak a Felhasználótól.

A Szolgáltatónak a termék visszaküldését és kézhezvételét követően legfeljebb 14 nap áll rendelkezésére a vételár megtérítésére. Ezt a Szolgáltató a Felhasználó által alkalmazott fizetési móddal egyező formában teszi meg, kivéve, ha a Felhasználó más fizetési módot kérvényez.

A visszatérítést a Szolgáltató egészen addig visszatarthatja, amíg a termék meg nem érkezett hozzá, vagy, ameddig a Felhasználó a termék feladását nem igazolta.

A visszaküldött árun nem lehet:

 

  • Szakadás
  • Folt
  • Piszok
  • Bármilyen szennyeződés

 

A Szolgáltató a termék átvételét követően jegyzőkönyvet készít a látható rongálódásokról, nem rendeltetésszerű használatból eredő sérülések esetén pedig a Felhasználó nem jogosult a termék árának és szállítási költségének a visszaigénylésére.

 

9.1 Az elállás menete

 

Amennyiben a Felhasználó élni kíván az elállási jogával, azt az Elállási Nyilatkozat kitöltésével teheti meg. Ebben hivatkoznia kell a termékre és a megrendelés azonosítójára, ezt követően pedig levélben, e-mailben, vagy személyesen el kell juttatni a Szolgáltatóhoz.

A Felhasználó elállási szándékát a termék kézhezvételétől számított 14.-napig jelezheti a Szolgáltató felé.

A levél postai úton történő eljuttatása esetében a postára adás dátuma a mérvadó, ezért ajánlott küldemény formájában szükséges feladni.

A megrendelt terméket a Felhasználónak kötelessége visszajuttatni a cég címére, postai levélként, csomagküldő futárszolgálat által, vagy személyesen. A visszaküldés szállítási költsége a Felhasználót terheli. Utánvéttel küldött csomagokat a Szolgáltató nem vesz át.

A termék vételárát és az alap szállítási költséget a Szolgáltató az elállást követően legfeljebb 14 napon belül visszautalja a Felhasználó részére.

 

  1. Árucsere

Amennyiben a termék mérete nem megfelelő, úgy a Felhasználó cserét kérhet. Ennek a költsége minden esetben a Felhasználót terheli. Ha a csere nem lehetséges, a Felhasználó pénzvisszafizetést igényelhet.

Visszáru esetén az elektronikus számlát kinyomtatva kell visszaküldeni a termékkel együtt a megadott címre, a Szolgáltatóval való egyeztetés után.

 

  1. Rendelés lemondása

 

A Felhasználónak lehetősége van a rendelés lemondására a rendelés leadásától számított 24 órán belül, e-mailben, vagy telefonon keresztül.

 

  1. Kellékszavatosság és termékszavatosság

 

12.1 Kellékszavatosság

 

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. Ennek a jogi alapját a Polgári Törvénykönyv rendelkezései teremtik meg.

A Felhasználó a következő kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

  • Javítás
  • Csere
  • Ellenszolgáltatás arányos leszállítása
  • Szolgáltató költségére a hiba kijavítása, kijavíttatása
  • Szerződéstől való elállás

 

A Felhasználó kérhet javítást, vagy cserét, kivéve akkor, ha ez lehetetlen, vagy, ha a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez viszonyítva aránytalan többletköltséggel járna.

Ilyen esetben a Felhasználó igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, valamint a hibát a Szolgáltató költségére saját maga is kijavíthatja, vagy kijavíttathatja.

A szerződéstől való elállást is választhatja a Felhasználó, valamint indokolt esetben a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet. Amennyiben ez nem volt indokolt, vagy nem a Szolgáltató adott rá okot, úgy minden költség a Felhasználót terheli.

A Felhasználó köteles a hibát a felfedezésekor, de legkésőbb a hiba észrevételétől számított két hónapon belül közölni a Szolgáltatóval. A szerződés megkötésétől számított 2 év eltelte után a Felhasználó a kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A Felhasználónak igazolnia kell, hogy a terméket a webáruházat üzemeltető vállalat nyújtotta. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a hiba közlésén túl a kellékszavatossági jog érvényesítésének nincs egyéb feltétele, 6 hónap elteltével azonban a Felhasználónak bizonyítania kell, hogy az észlelt hiba már a teljesítés időpontjában is jelen volt.

 

12.2 Termékszavatosság

 

A Gyártótól megrendelt termék hibája esetén a Felhasználó érvényesítheti kellékszavatossági jogát, vagy termékszavatossági igényét. Termékszavatossági igény csak a hibás termék kijavítására, vagy kicserélésére irányulhat.

A termék akkor számít hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályban lévő minőségi követelményeknek, vagy, ha a termék nem rendelkezik a Gyártó által megadott tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igény a termék forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető, két év elteltével a Felhasználó elveszíti a jogosultságát.

Termékszavatossági igényt a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben lehetséges gyakorolni. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A Gyártó (Forgalmazó) mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, amennyiben az alábbiak közül minimum egyet bizonyítani tud:

 

  • A hibás terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, hozta forgalomba.
  • A hiba a forgalomba hozatal időpontjában a tudomány akkori állása szerint nem volt felfedezhető.
  • A termék hibája jogszabály, vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

  1. Jogi nyilatkozat és jogérvényesítési lehetőségek

 

13.1 A Szolgáltató és a Felhasználó jogairól, kötelességeiről, felelősségéről

A Szolgáltató semmilyen mértékben nem tehető felelőssé a honlapot használók magatartásáért. A Felhasználót terheli minden felelősség, ami a saját magatartását illeti. Amennyiben szükséges, a Szolgáltató együttműködik a jogsértések kivizsgálását végző hatósággal.

A Felhasználó köteles olyan magatartást tanúsítani a honlapon, amivel biztosan nem sérti harmadik személyek jogait, valamint semmilyen jogszabályt, sem közvetlen, sem közvetett módon.

Amennyiben lehetősége van a Felhasználónak a honlap igénybevétele során valamilyen tartalmat elérhetővé tenni, úgy a Szolgáltató azt nem köteles, mindössze jogosult ellenőrizni. A Szolgáltató a közzétett tartalmakkal kapcsolatban szintén nem köteles, de jogosult jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A Szolgáltató nem tehető felelőssé a számítógépes rendszer késedelméért, hibájáért, valamint az információáramlás hiányosságáért.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a szerver meghibásodásából, elérhetetlenné válásából, a Szolgáltató honlapja tartalmának harmadik fél általi megváltoztatásából származó károkért.

A jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Szolgáltató és Felhasználó között létrejött megállapodás megszűnik, ha a Felhasználó maga törli, vagy a Szolgáltató törli a Felhasználó regisztrációját.

 

13.2 A Szerzői jogok védelméről

 

A Szolgáltató a szerzői jog jogosultja a honlapon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve valamennyi elkészíttetett grafikát, képet, fotót és a honlap felületének elrendezését, ötleteket, megvalósításokat).

 A Felhasználó nem jogosult a honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek a használatára. A honlap rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl, ezen szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel.

A honlapon található képeket, tartalmakat, információkat csak linkelt hivatkozással és engedéllyel lehet felhasználni.

Jól látható módon, link formájában meg kell jelölni a forrást. A linknek a meghatározott tartalomra kell mutatnia.

A linkelő honlap nem keltheti azt a benyomást, hogy a https://pippifashion.hu/ vagy a Szolgáltató támogatja az adott oldalon kínált szolgáltatás vagy termék megvásárlását, kivéve, ha erről a Szolgáltatóval, előzetesen megkötött szerződésben másképpen rendelkezik.

A https://pippifashion.hu fő vagy aloldalainak más weboldalba történő beágyazása nem megengedett.

A linkelő honlap nem tartalmazhat jogszabályt, harmadik személy jogait, vagy a közízlést sértő tartalmat. Ennek a szabálynak a megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a weboldalra mutató link azonnali eltávolíttatására.

 

  1. Panaszügyintézés

 

A Szolgáltatónak az az érdeke, hogy a Felhasználó maradéktalanul elégedett legyen a megrendelt termékkel, azonban a következő elérhetőségeken lehetőséget biztosít az esetlegesen felmerülő panaszok kezelésére.

 

Levelezési cím:

2040 Budaörs, Gervay Mihály utca 2, Fashion Trend Center, Pippi 1019. sz üzlet

Email cím: info@pippifashion.hu

Telefonszám: +3620 933 1111

 

A Szolgáltató termékeivel vagy tevékenységével kapcsolatosan az esetlegesen fellépő Felhasználói kifogásokra legkésőbb 72 órán belül - melybe jelen ÁSZF szerinti munkaszüneti napok ideje nem számít bele - érdemben válaszol, megjelölve benne a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait, valamint az arra nyitva álló határidőket.

A Szolgáltató szóbeli panasztétel esetén azonnali vizsgálatot hajt végre, és szükség szerint jár el. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, aminek egy példánya a Felhasználót illeti.

A Felhasználó – elutasított panasz esetén – fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz, valamint a területileg illetékes békéltető testülethez.

 

14.1 Fogyasztóvédelmi hatóság

 

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu

 

 

14.2 Békéltető testület

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Név: Dr. Óvári László

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

 

A békéltető testület a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezésében segít, a fogyasztó, vagy a Szolgáltató kérésre tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal, illetve kötelességekkel kapcsolatban.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő, határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

A Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

  1. Adatvédelem

 

A weboldal adatkezelési tájékoztatója a következő oldalon érhető el: https://pippifashion.hu/adatvedelmi-nyilatkozat-44

 

  1. Egyéb rendelkezések

 

16.1  Jelen ÁSZF kizárólag elektronikus formában, magyar nyelven elérhető.

 

16.2 A Szolgáltató és a Felhasználó közötti jogviszonyra a magyar jog az irányadó.

 

16.3 A jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a fogyasztó és a szolgáltató közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

 

16.4 A jelen ÁSZF a Szolgáltató által indoklás nélkül bármikor, a Felhasználók Honlapon történő előzetes értesítésével módosíthatja, ezért kérjük, rendszeresen tekintse meg a szerződési feltételeket

 

16.5  A Webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével a Felhasználó elfogadja annak általános szerződési feltételeit is.

 

 

2020. július 29.